Snart sommarlov!

Lämnade av Andreas på flygplatsen i lördags, det kändes sådär. Det dumma med mig är att jag aldrig kan bli ledsen när jag säger hejdå...det kommer sen...när man kommer hem till en tom lägenhet och varendaste move man makar ekar i hundra år...då är det jobbigt!
Saknar min prins!
Annars rullar livet på, födelsedagsfest i lördags...massa massa drama men också en himla massa roligt. Som alltid slutar en utekväll i Uddevalla på Mcdonalds...och jag vart bästis med killen i kassan =) Btw, jag har nog upplevt det mest bakiska man kan vara..bara så ni vet!
Skolan är snart slut vilket betyder en himla massa semester och roligheter för min del. Jag är lite orolig för förändringarna till hösten, men det vill jag inte oroa mig för än!
Nä, nu måste jag sova...ska rita kartor hela dagen imorgon! HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0