Blir så arg på mig själv!

Det börjar närma sig slutet på innebandysäsongen nu, det känns lite dumt. Det har varit en helkonstig säsong med tränare som inte kan innebandy och ett lag där vi mest pratat skit om varandra. Nu har vi fått nya tränare och laget har blivit ett lag istället för två. Allt har känns jättebra de senaste veckorna och laget går verkligen framåt.

MEN medan laget går framåt så känns det som att jag går bakåt =) Har fått en ny position denna säsong, men det passar inte mig riktigt och jag blir bara frustrerad. Det dumma är att när det går dåligt för mig så hittar jag alltid andra människor att skylla det på...inte den bästa egenskapen. Igår på träningen var jag sjukt frustrerad och tog ut det på en av de nya tjejerna, och så när jag kommer hem får jag sjukt dåligt samvete. Trodde jag hade växt ifrån det här att skylla på andra men icke!
Tur jag har träning idag igen så jag får chansen att visa min positiva sida istället, just ja så måste jag säga förlåt till den nya tjejen också...(note to self)


Men idag hägrar en heldag på HKK:n med sjuorna. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0