Hemma från Linköping

Usch vad jag är sliten!
Spelade match i fredagskväll, kom hem kl 24 med en 7-1 förlust i rumpan. Trött sam fasen så la jag mig och ställde klockan på 06.00...TRODDE JAG! Vaknade 06.42 när mitt tåg gick 07:02...inte så lyckat. Packa snabbt en väska och drog på mig lite kläder och sprang till tåget. Hann tack och lov med ett tåg som tåg mig till Linköping i tid.

I Linköping bjöd Jonas först på Sushi och sen inflyttningsfest. Jag hann se en liten del av staden och fick sen åka hem kl 12.00 på söndagen. Tack vare att Jonas grannde envisades med att känna nån som gilla att ringa på dörklockan kl 7 på morgonen så fick jag inte så mycket sömn den natten heller. Vi dansa ju till typ 3!

Hem kom jag iaf, och efter lååång arbetsdag så är jag dödstrött.

Men jag hade supertrevligt hos Jonas, med en massa god mat, dans och trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0