Måndag och nu är det inte så roligt längre!

Usch för att vara lärare ibland alltså. Just nu är det sjukt tungt, man är inte mer än människa men vad gör man när det inte räcker för vissa elever? Vad gör man när vissa elever behöver Batman men får nöja sig med average Joe?

Hade match i Lördags, Jisses sicka idioter det finns säger jag bara. Jag åkte på en armbågstackling i munhöjd (skulle inte ha hänt om jag inte va så förbannat Kort) och vår målis fick åka ambulans. Jaja, är 3 poäng så sjukt viktiga för vissa människor så får de väll vara de då! Jag skulle aldrig skada nån för att få som jag vill.

Har provat att baka surdegsbröd också...efter 4v försök och svärande så har jag nu äntligen lyckats baka underbara limpor. Mums.




Annars längtar jag mest till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0