Onsdag - så där ja!

Vi jobbar långsamt, men man kan ju inte hinna med allt!

Just nu händer det mycket grejjer, somaren planeras och det blir antagligen en massa resande. USA ska hinnas med, maybe Grekland och antagligen Brasilien...och så ska det klämmas in en festival eller två också. Puh, tur man har åtta veckors ledigt =)

Just ja, innebandyn går bättre. Nya tränare och det är bra, men jag önskar att de ville ruska om mer. Vart mer än lovligt irriterad igår när jag fortfarande får spela med dem jag inte fixar. Ja jag vet att jag är 25 och borde antagligen inte låta sådant påverka, men det är svårt när man VERKLIGEN inte funkar med en person. Och ja vi börja ju bråka sist så!
Men annars går det framåt, två vinster de senaste matcherna och det var så himla najs. Bra coachning och vi spelade som ett lag. På träningen ikväll ska jag försöka stänga hennes irriterade stämma ute och istället tänka på hur det bra det kändes att vinna =)

Jobbet går framåt, nu ska snart alla omdömen skrivas. Inte så många BARA en 100 stycken. Men det fixar vi eller?

Just ja, ångrar mina två semlor igår också btw!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0