Fotboll är livet! Fotboll är bäst!

Jaha, oj va jag inte gillar tisdagar! Först en massa lektioner, sen en massa möten och sen en massa träning på det! Palla liksom.

Okej, det här är ganska kontsigt faktiskt. Jag älskar sport, jag skulle kunna hålla på med alla sporter som finns om jag kunde (nu nöjer jag mig dock med fotboll och innebandy) men jag hatar faktiskt att träna! Det är så sjukt jobbigt och omotiverande att träna. Inget blir lättare och speciellt inte jag. Idag är det träning och det ser jag inte det minsta fram emot, en massa löpträning och fys...fy bubblan! Ibland önskar jag att jag kunde vara mer som kuratorn på vårt jobb...hon äter en massa choklad dagarna i ända och ser ändå ut som en modell...taskigt? eh ja!

Men men, nu får jag snällt pallra mig ut och vänta på Jenny och vara med på den där sabbla träningen. Bara för att jag råkar gillar att jaga bollar!

Peace out!





Fotbolls oufit med tillhörande fotbolls posé (eller hur det stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0