Låt den rätte komma in!

Hm, såg precis låt den rätte komma in (en svensk vampyrfilm typ) och jag har nog aldrig kännt mig så korkad förut. Jag fatta typ ingenting, alltså jag var som ett stort frågetecken hela familjen. Visst visst, jag fatta att han var mobbad och att hon var vamapyr men sen då? Vad ville filme säga? Vad ville filme förmedla? Bara att hon dödade eller? Som sagt..stort frågetecken här alltså.

Annars har det varit en mysig dag, jag och Andreas har umgåtts och tvättat och ätit plockmat =) Helt okej lördag med andra ord. Dessutom så började ju dagen med glass tillsammans med Jenny och söta Jack...då kan ju dagen bara bli bra =)

Btw, såg Thor igår på bio. Eh ja pax för Thor säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0