Mysfredag!

Äntligen fredag, som jag längtat alltså! Sista timmarna på jobbet har bara segat sig fram och nu äntligen får jag åka hem om ca 20 min. =)

Provmiddagar har styrt min dag, båda åttorna har visat sig från sina bästa sidor och kokat ihop riktigt smaskiga rätter. Dessutom har jag blivit betraktad som gangster idag (eller mansmisshandlad beror på hur man ser det). En av mina elever frågade mig om jag hade slagits med någon nyligen. Jag kollar förvirrat på henne och svarar naturligtvis nej. Då pekar hon på min arm som är full med blåmärken...hm..och jag vet inte ens hur de har kommit dit.
Förhoppningsvis tror mina elever numera att jag springer runt i uddevalla och slåss med folk, typ som en modern batman. Ja naturligtvis måste dom ju tro att jag bara bråkar med dumma folk eller??

Nä, nu måste jag packa ihop. Det är dags för mysfredag med min sötnos

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0