Utvecklingssamtal och kakor!

Åh herregud, de här utvecklingssamtalen tar ju aldrig slut! Först ska man skriva en miljon omdömen och sen ska man sitta i en miljard utvecklingssamtal. Ja tur att det är sommarlov snart iaf säger jag!

Annars rullar allt på som vanligt, spela fotboll i lördags och kom hem med en orörlig arm efter att jag krokat med en alldeles för lång spelare. Och med tanke på att jag missade öppet mål och upphävde offside titt som tätt så blir det nog inga fler matcher i fotboll för mig...=) Men tur då att Innebandy är den sporten jag satsar på hrm...

Har sakta men säkert börja gå ner i vikt igen och se hyfsat normal ut efter påsken frossande...ligger väll på en 5 ton nu skulle jag gissa. Och föressten, det skyller jag utvecklingssamtalen på...eftersom jag har så många och blir kvar så sent på skolan på dagarna så måste jag äta kakor för att orka med serrni...just så är det...inte alls mitt fel..inte det minsta faktiskt.

Ger en liten mysbild!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0